TWICE(트와이스) - "MOONLIGHT SUNRISE" 가사/해석/뮤비/듣기
본문 바로가기
음악/K-pop::가사 해석 뮤비

TWICE(트와이스) - "MOONLIGHT SUNRISE" 가사/해석/뮤비/듣기

by 반짝_ 2023. 1. 23.
반응형

TWICE(트와이스) - "MOONLIGHT SUNRISE" 가사/해석/뮤비/듣기

 

TWICE(트와이스) - "MOONLIGHT SUNRISE" 가사/해석/뮤비/듣기

[Intro: 나연, 사나]
Oh, yeah


I guarantee I got ya
내가 너를 잡을게

[Verse 1: 지효, 다현]
I've been craving for your love
Can't see nobody but us (Can't see nobody but us)
So I, so I, so I


See you from across the room
Make my way over to you (My way over to you)
I'm trippin' over butterflies

나는 네 사랑을 갈망해 왔어
우리 말고는 아무도 안 보여 (우리 말고는 아무도 안 보여)
그래서 나는, 나는, 나는


방 건너편에서 봐
내 길을 너에게로 (너에게 내 길을)
난 나비에 걸려 넘어지고 있어

[Refrain: 나연, 미나]
Oh, yeah
Baby, I don't really mean to rush
But I'ma really need your touch
If I'ma make it through the night

 

I got the moonlight
Tequila sunrise
Uh, come take a shot on me, I got ya

오, 그래.
자기야, 서두를 생각은 없어
하지만 난 정말 너의 손길이 필요해
내가 오늘 밤을 버틸 수 있다면


나는 달빛을 받았어
데킬라 선라이즈
어서 와서 나한테 쏴, 내가 잡았어

[Pre-Chorus: 정연, 쯔위]
I don't know how to say this
I hope this song's on your playlist
This feeling's so hard to explain


I don't even know how to talk right now
It's "I need you" o'clock right now
I want you to hear me say

어떻게 말해야 할지 모르겠어
이 노래가 네 플레이리스트에 있었으면 좋겠어
이 기분은 설명하기 너무 어려워


지금은 어떻게 말해야 할지도 몰라
지금 당장 난 네가 필요한 시간이야
내가 하는 말을 들어봐

[Chorus: 사나, 지효, 모모, 다현]
Moonlight sunrise
Baby, come be my starlight

Moonlight sunrise


Oh, baby, just to make you stay


Moonlight sunrise
Baby, let's do it all night
Moonlight sunrise


I guarantee I got ya

 

자기야, 내 별빛이 되어줘

 

자기야, 그냥 곁에 있어줘

자기야, 밤새 있어줘

내가 너를 잡을게

반응형


[Verse 2: 채영, 모모, 사나]
Loving undefeated, on your knees pleading
Baby, you can hit up my line when you need it
Said that you tried? Baby, you succeeded
Got a craving, baby, can you feed it?


Took a trip under moonlight
Follow me to the sunrise
Everyday, every night


Ayy, come with me, don't think twice

무패의 사랑, 무릎 꿇고 애원하는
자기야, 필요할 때 내 전화를 받아도 돼
노력했다고? 자기야, 넌 성공했어
갈망해, 자기야, 먹여줄래?


달빛 아래 여행을 했어
해돋이까지 나를 따라와
매일, 매일 밤


에이, 같이 가자, 두 번 생각하지 말고

[Refrain: 미나, 나연]
Oh, yeah (Oh, yeah)
Baby, I don't really mean to rush
But I'ma really need your touch
If I'ma make it through the night


I got the moonlight
Tequila sunrise
Ha, come take a shot on me, I got ya

오, 그래 (오, 그래)
자기야, 서두를 생각은 없어
하지만 난 정말 네 손길이 필요해
내가 오늘 밤을 버틸 수 있다면


나는 달빛을 받지
데킬라 해돋이
하, 와서 내게 쏴, 내가 잡을게

 

[Pre-Chorus: 정연, 쯔위]
I don't know how to say this
I hope this song's on your playlist
This feeling's so hard to explain


I don't even know how to talk right now
It's "I need you" o'clock right now
I want you to hear me say

어떻게 말해야 할지 모르겠어
이 노래가 네 플레이리스트에 있었으면 좋겠어
이 기분은 설명하기 너무 어려워


지금은 어떻게 말해야 할지도 몰라
지금 당장 난 네가 필요한 시간이야
내가 하는 말을 들어봐

 

[Chorus: 쯔위, 나연, 미나, 채영]
Moonlight sunrise
Baby, come be my starlight

Moonlight sunrise


Oh, baby, just to make you stay


Moonlight sunrise
Baby, let's do it all night
Moonlight sunrise


I guarantee I got ya

 

자기야, 내 별빛이 되어줘

 

자기야, 그냥 곁에 있어줘

자기야, 밤새 하자

내가 너를 잡을게


[Bridge: 지효, 사나, 모모]
Cards out on the table, what you say?


I need you, you need me, you're mine
I'm your moonlight, you're my sunrise, babe


I guarantee I got ya

카드는 테이블 위에 있어요, 어때?


난 네가 필요해, 넌 내가 필요해, 넌 내꺼야
나는 너의 달빛이고, 너는 나의 일출이야, 자기야


내가 너를 잡을게

[Chorus: 나연, 정연, 지효, 채영]
Moonlight sunrise (Oh)
Baby, come be my starlight (Oh, yeah)


Moonlight sunrise
Oh, baby, just to make you stay (Oh, yeah)


Moonlight sunrise
Baby, let's do it all night (Baby, let's do it all night)
Moonlight sunrise (Oh, yeah)


I guarantee I got ya (Oh-oh)

자기야, 내 별빛이 되어줘

오, 자기야, 그냥 널 머물게 하려고

자기야 밤새 같이 있자

내가 장담해

[Chorus: 쯔위, 다현, 미나, 사나, *나연*, *지효*]
Moonlight sunrise
Baby, come be my starlight (*Ah-ah-ah*)
Moonlight sunrise (*Ooh-ooh*)


I guarantee I got ya (*Moonlight sunrise*)


Moonlight sunrise (*Moonlight*)
Baby, let's do it all night (*Sunrise*)
Moonlight sunrise (*Oh, yeah, yeah*)


I guarantee I got ya (*I guarantee I got ya*)

자기야, 내 별빛이 되어줘

내가 장담하건대 널 가질 거야

자기야 밤새 있어줘

내가 널 가질 거라고 장담해

[Outro: 지효]
Moonlight sunrise

반응형

댓글